סמרטמקס מגנטים 42 חלקים פוקסמיינד
הליקופטר להרכבה של חברת מגה בלוקס. ערכה זו מכילה: 3 חלקים.
צור עולם פנטסטי של מפלצות מושי! החנות של המפלצות הוא סט לבנייה המבוססת על החנות המוזרה שבה אפשר לקנות כמעט כל דבר! ערכה זו כוללת: 58 חלקים.
מארז מגה בלוקס חלקי בנייה גדולים המיועדים לידיים הקטנות כל בלוק מתחבר ומתנתק בקלות ומציב אפשרויות בנייה אינסופיות וכיף משפחתיים מיועד לגילאי 1 עד 5
המקליקונים נערמים בשלמות זה על זה ואתם מרכיבים בקתה, כלב, פירמידה, אוהל, גשר, מכונית, תלת-אופן, אופנוע, מטוס, ועוד....הוראות להרכבת 18 דגמים שונים נמצאות בתוך בקופסא. רצוי ומומלץ לבנות וגם להרכיב כיד הדמיון החופשית! יש אין-סוף אפשרויות להרכבה במקליקונים צבעוניים מפלסטיק!
מודל מפורט זה כולל המון פרטים ריאליסטיים, כמו מנוע V6 הגלוי עם בוכנות נעות, היגוי עובד, צמיגים עבים, מכסה מנוע מתקפל עם קישוט להבה וגולגולת.
זירת הוקי קרח פליימוביל. המארז כולל: * מגרש הוקי קרח * שני שערים * לוח תוצאות על המגרש * ארבע דמויות מאובזרות עם קסדה ומקל משחק * מדבקות לקישוט * 4 כדורי משחק. ניתן לקפל את המגרש למזוודה קלה ונוחה לנשיאה
בלאגן:מי תפס ראשון?משחק היגיון וחשיבה המיועד לגילאי 6 +. עליכם להיות הראשונים לגלות מה חסר או זהה בקלפים בעזרת אביזרים נלווים העשויים מעץ. המשחק עוזר לפתח: הבחנה חזותית, מהירות תגובה וזיכרון ויזואלי. איך משחקים? 1.במשחק יש 5 חפצים. כל קלף בחפיסה מראה איורים של שניים, כאשר אחד מהם או שניהם בצבע הנכון. 2.חושפים קלף, ואז כל השחקנים ממהרים ומנסים לתפוס את החפץ שמופיע על הקלף בצבעו הנכון. 3.אם 2 החפצים אינם מופיעים בצבע האמיתי שלהם תפסו חפץ בצבע אחר. השחקן הראשון שתופס את החפץ הנכון, זוכה בקלף! מי שאסף הכי הרבה קלפים-הוא המנצח! משחק ל 2-10 משתתפים
איך משחקים בוחרים באחד המשתתפים שישמש כמנחה. המנחה נשאר מחוץ למשחק ותפקידו לסובב את החוגה ולהכריז על מה היא מצביעה. בהתאם למספר המשתתפים משחקים כיחידים או בקבוצות, מתחילים לשחק 1.המנחה מסובב את החוגה ומכריז על איזו יד או רגל וצבע היא מצביעה. דוגמה: המנחה מכריז: "יד ימין – אדום". השחקנים צריכים להניח את יד ימין על עיגול אדום פנוי, מבלי להניח ברך או מרפק על המשטח. 2.ברגע שתפסתם עיגול, אסור לשחקן אחר להשתמש בו. אם אין הסכמה מי הגיע לשם ראשון – המנחה מחליט! 3.לאחר שתפסתם עיגול, אסור לכם לזוז, אלא באישור המנחה, כדי לאפשר לשחקן אחר להגיע לעיגול אחר. 4.אם כל ששת העיגולים מאותו הצבע תפוסים, המנחה מסובב את החוגה שוב עד שייצא צבע אחר. 5.אם יוצא אותו צבע פעם נוספת ברציפות, כל אחד מעביר יד או רגל לעיגול אחר מאותו הצבע. 6.מי שנופל או מניח מרפק או ברך על המשטח – נפסל ויוצא מהמשחק.